Wednesday, January 28, 2009

MU FC??? ye ke???

hahahaha.... rindu ati ku meda pic kami tu.. pic tu diambi kami malam tadi... sengaja kami ngena baju sebaka.. senyum jak daddy ku meda.. nama kebuah? laban ia pan ari MU gak.. hehehe... maya urang kisuk makai & berandau ba dapur.. kami kisuk gak begambar ba ruang tamu... ahahah...

bekali-kali dah ku meda pica kami tu.. tuchum kediri ku meda.. lemai tu ka anjung gik kedai gambar... ka "masu" gambar.. ahhaahhaah.....

aku enggau madi ku..Dorathy (abun).. baju MU warna celum..

ngie (madi ku paling biak) & kazen ku.. ngena baju MU merah..
baju tu kedua-dua milik aku.. seduai mina nginjau aja... sanggup ngena besai asal meh seragam piak ko seduai... baju ke dikena kazen ku nya (sepiak kanan) paling istimewa laban pemberian "seseorang" suba.. ti meruan aku simpan... tiap kali ku meda semua baju beri ia.. aku sigi ingat ke ya...

Bebaris mengikut ketinggian.. wakakakak... aku juga tetap menjadi juara bertahan megai tittle
"si kontot"... sabar jantung...

ukai semina baju.. seluar pan sama.. kami sigi mayuh persamaan.. nya meh mami ku ituk ndar maya bejaku enggau kami duai abun.. ngasuh kami duai nyadi contoh ke manah.. laban sundun 2 iku nya.. udu ndar nunda pengawa kami duai ke tuai... huhuhu...

permandangan belakang baju aku & baju kazen ku.. bisi siti gik baju England.. ba belakang baju nya no.5.. then baju MU aku tu no 7... Nama kebuah 5 & 7?? only me & God nemu... :((
enti bisi masa aku begambar ngena baju 2 iti tu... nginjau madi ku nyadi model.. ahhaahha...
rooney plak memang ku minat ia lah... hhehehehe....

tu permandangan belakang baju abun & ngie.. simple.. tapi cantik... so koleksi aku bisi 2 iti baju (celum & merah) yang sama corak ya ba belakang...

No comments:

Post a Comment