Wednesday, January 28, 2009

nyum... nyum.. nyum...

puh.. ujung minggu nyin kemari ku bejalai ba pasar malam.. ko anak ati ka bebeli ke sayur...abis meh pasar malam dipusin.. ngiga lauk ke di kingin ati... "bejalai dulu legi meli" piak ko anak ati bejaku... jalan punya jalan ko laut.. tetemu lah ke pemakai paling dikerindu ke aku... nadai ku peduli ia mar tauka murah.. amat meh aku ulih makai ia...
pemuas ke batawar betundi enggau cina.. bulih gak aku meli pemakai nya... udah nya alu pulai meh tudah aku... gaga naban ke pemakai ke baru dibeli aku nya... datai ba rumah baru aku teingat kediri empu enda ingat meli lauk.. nasib gak dalam peti ais agi bisi cangkuk & daun ubi.. nya meh dipanduk lemai nya... ka nemu nama utai dibeli aku nya? tu ya:
















enti bisi buah rian, aku sigi enda entu meda lauk bukai maya makai.. asal bisi sup nyadi meh.. yang penting aku BERLAUK KE BUAH RIAN!! nyum.. nyum.... buah sibau nya empa maya ke meda tv.. nya meh kebuah diatu... aku udah kahuk.. kahuk batuk.. ehehhehe....

No comments:

Post a Comment