Thursday, January 22, 2009

yabedabeduuuuuuuuuuuuuuuu!!!

heheeh... lain ndar gak tajuk ku nya neh.. kati deh.. aku tu baka kambing ke baru lepas ari kandang... lama ndar aku nda ulih on9 ketegal boss besai kami datai ari kuching... huhuhu..

kesit-kesit meh anak ati aku ka on9.. ninga bala mensia nyau beterauh ngiga.. ngemelik ke tudah aku enda nda ulih on9.. hhahahaah...

mmm...apa cerita owh?... nadai cerita best lah.. selain ari cuaca ujan.. ujan.. ujan... huhuhuhu...
enda lama gik cuti gak.. Chinese new year.. apa plan ooo... ke MIRII???????... hehehehe...
mesti bisi urang merejuk legi enti ku madah kediri ke miri.... ehehehhe.... wait n see lah...
aku nemu kita lelengau ke aku.. aku pan lelengau ke kita... mina 1 peringatan jak.. enti ba miri lisin ku besaiiiiiiiiiiiiiiiii... hehehehe....

sebut pasal lisin.. teringat aku kes bala kaban ti beduan aku.. madah aku tu nyau ka mati lisin (kawen)... puuhhhh neh.. ajih ke masin mulut kita bala menyadi... nang sigi utai dipinta gak nya..
bisi dalam list azam baru nya.. tang dalam senarai ke penudi... ahahhahahah..... tercapai tauka enda... wait n see jak meh kitai... huhuhu.... geram ndar gak ati lebuh ti dikeduan bala mang2 nemu ndar sida nyampi ke aku neh... tima kasih auk? tang nadai ang pau arh.. ahhahaha....

ok lah, aku tu encuri masa jak nulis blog tu.. legi enti ku rajin, aku nulis blog tu baru.. laban aku ka mansai ba www.ruaikitai.com...

No comments:

Post a Comment