Tuesday, March 3, 2009

Diary 28/02/2009....

kena ari 6 tu tadi.. udah abis keja.. kami 'segeng' meda bala staff kami bemain futsal... rindu diri gak meda sida ia... geli meh ati meda ulah sida ia... tang team kami alah ba semi final.. nda ngawa geng! next time cuba lagi.... belum try belum tahu.. sekali try hari2 mau.. haahhahahha..... tu meh sekeda gambar kami... ooppsss.. makin bulat aku diatu!!! *nyeling mang K* bulan tu diet ku mang..... ehem....


enda ingat aku ka madah..ari enam tu tadi mega ari ku ngibun anak rakan sepejabat ku.. huhuhu... punya lah seksa ku ka ngibun ia... bendar ku nunduk ke ia... mula-mula enda ia nyabak.. tang tiba-tiba jak ia nyabak ngiga apak ia.. apak ia gak pegi site opis maya nya.. huhuhu...
tu ia stat ngiga apak ia tu....
tu ya udah stat "belagu" ia.. pemesai nyawa ia nda ngipak ke tubuh ia ke 8.5kg!

heehee.. last-last.. pemuas aku ke ngaum ia bagai nak rak... simpan ku ba depan komputer aku iya!.. buka ku youtube... giga aku sida katun shin chan & doraemon... alu badu ia nyabak!! langsung "dilupakan" apak ia.. huhuhu... amacam? bisa nda penemu aku nunduk ke anak mit? haahahah..... tang.. lega asai seput meda sida ke mit badu nyabak.. enti sida nyabak... baban ati wai.... kesal jantung.... :P

No comments:

Post a Comment