Monday, March 16, 2009

ikan.. ikan...

kemari daddy/mummy ku pulai ke rumah panjai... ngabas kebun seduai ia... lemai baru seduai ia datai.. terus daddy ku ngasuh ku ngambi barang ba belakang kereta... sekali ku meda my fav fish!! baung!!! nyum! nyum! 2 baldi besai bai seduai pulai... tang nya meh.. udah kena tempah magang... laban ke ka dijual... tu ya gaya ia.. musai-musai oooooo... sodap! masak asam pedas!

iklan... dibaruh tu.. :p

**tu meh ayam baru aku.. hahaha.. baka anak mit tudah aku 2-3 ari tu.. ayam tu dibeli aku malam ari 5.. ayam Digimon ko anak mit... cara main ngena ayam tu ia nya.. mesti nyaga "anak ukui" ke dalam skrin nya.. meri ia makai etc... enti ia mati tepaksa meh kitai stat ari pun bemain enggau ia... tang asai ku lemai ku aku perlu stat baru.. laban kompom aku anak ukui nya udah mati laban ti tinggal di rumah tadi.. nda diberi makai seari-ari tu.. heheheeh...

No comments:

Post a Comment