Sunday, August 30, 2009

NADAI GANTI NUAN

lagu tu lagu paling dikerindu ke aku... munyi ko urang.. leka lagu tu cukup mangka ba pendiau pengidup aku... nya alai setiap kali aku ninga lagu tu... ati aku cukup sinu....

NADAI GANTI NUAN - Winnie Albert

Cukup Sinu Cukup Sayau
Ngenang Nuan Ti Udah Lenyau
Tang Kati Ko Enggau Sulu
Ati Nuan Enda Baka Aku

Nama Tuju Mansal Diri
Ti Nadai Pengerindu Agi
Manah Sama Ngati Ke Diri
Ari Tusah Nanggung Pemenci

Bedau Pemerinsa
Ku Ditinggal Nuan Pegi
Enda Ulih Ke Lari
Nuan Dalam Ati

Nadai Utai Agi
Di Kemisi Idup Aku
Kelimah Ari
Nuan Di Dunya Tu

Sayau Meh Ati Sulu
Enda Baka Ati Aku
Sayau Meh Ati Sulu
Enda Baka Ati Aku

Patah Tumbuh Nyumbuk Baru
Tang Nuan Ba Ati Aku
Sigi Tetap Nombor Satu
Nadai Ganti Nuan Ba Dunya Tu

*nyabak*

1 comment:

  1. minat ga nuan ngau aku neh ... aku kan penyanyi ... hihih

    ReplyDelete