Thursday, February 5, 2009

ahaks!!

lemai kemari aku nyusun store... laban ti ka ngiga bup resipi... enti nda ketegal bup resepi nda meh aku rajin nyusun store nya tengah malam buta.. nya semadi bisi urang ka minjau bup alai aku tu rajin enkuran store nya... pemuas ke engkuran store, diak aku tepeda ke 1 hasil kerja jari aku empu.. maya aku ke nyadi "penganggur terhormat" 3 bulan taun 2002 suba ... heehehee...

tu ya.. taraaaaaaaaaaaa......!!!!
nanas & pasu digaga ari straw.. hehehe.. maya tu suba kaya amat cina ke bejual ke straw... benung ia musim begaga ke hiasan ngena straw urang maya tu... nasib gak aku tu sempat enggau ngeruh ai... bisi hikmah gak aku jadi tauke anggur... bisi gak utai di kingat ke aku.. hehe..
mayuh gik koleksi aku ke bukai tang nda nemu dini endur... tu pan secara kebetulan tepeda dalam store.... aku agi ingat, udah musim straw.. begaga ke sarang tisu ngena leka manik gak urang.. ampit meh aku enggau ngeruh ai... sarang @ kutak kena nyimpan tisu nya diatu kena ku ba opis.. tucum kediri enti meda nya... enti diatu asuh urang ngaga... munyi ko mang TR, leso inek ka ngaga utai kenya... hhahhaahhha
>>*tucum lelinsum merening mang K* amo pedo2? gamal dek!! paus beri makai alai *ngensung*

No comments:

Post a Comment