Monday, February 9, 2009

Maafkan aku...

maafkan aku kerana...
aku tak mampu untuk menyintaimu seperti yang engkau harapkan...
aku tak mampu membahagiakanmu seperti yang engkau inginkan..
aku tak mampu untuk menjadi seperti yang engkau impikan...
aku tak mampu mersa denganmu seperti yang engkau harapkan...

maafkan aku kerana...
walau semesra mana kita berhubung... jurang tetap ada...
walau semanis gula kata pujuk rayu mu... jurang tetap ada...
walau aku mencuba seribu kali untuk menyitai mu.. jurang tetap ada...
maafkan aku kerana...
aku menerima dirimu kerana keadaan memaksa aku...
aku memberimu peluang kerana kehendak orang disekeliling ku..

maafkan aku kerana...
HATIKU ini terlebih dahulu dihuni oleh dia...
CINTAKU ini terlbebih dahulu dimiliki oleh dia..

untukmu >>biarlah keadaan yang menentukan sejauh mana hubungan kita ini...
yang pasti aku cuba untuk menerima dirimu... hanya untuk menyanyagi.. bukan untuk menyintaimu..kerana seperti yang pernah aku katakan padamu.. cintaku hanya milik dia...

1 comment: