Wednesday, February 25, 2009

Oh yes! oh yes!

aduh! PUJI TUHAN! gaga amat ati aku pagi tu.. kemari aku sibuk kulu kili duplicate kunci2 aku ke nyau... laban enda semua kunci ulih digaga ba 1 tempat... pama diri gak cost ia laban ti digaga 2 pasang tiap kunci... agik gak beberapa iti kunci bedau digaga laban ti enda cukup budget... so malam tadi bedoa meh aku.. ngica ke Tuhan nulung aku ngiga kunci aku nya :)... madah meh aku ke Tuhan, aku enda cukup $ laban ke bedau gaji, ka aku enda ngaga semua kunci nya kena aku tiap ari gak...

then... pagi tu.. tetiba kaki aku tersipak sesuatu tisi almari dapur... peda aku.. KUNCI AKU!!!!
alu merejuk gaga meh aku... Terima kasih Tuhan udah nyaut peminta aku!!!

rerising meh aku datai ke opis pagi tu.. hehehe... aku kaya! aku kaya! kaya kunci! hahahaha...

No comments:

Post a Comment