Monday, February 23, 2009

uuwwaaaaaa

tension amat ku pagi tu.. nama meh penyadi ari saritu legi neh... tumu pagi kunci kereta ku enda temu... enda nemu dini endur kazen ku engkah iya... tu baru datai ba opis aku (8:35am) nasib gak mr.tan udah pulai.. enti enda terima "bonus" ku pagi tu... pemuas ke begiga ke kunci, nyau tetemu ke spare key gak mummy ku tadi... seduai ia daddy ku terdani ninga aku tu ragak amat "merus" kazen ku nya... nda munyi gak tudah tuai kena anuk ku, laban sigi salah ia nda nemu dini endur ia engkah... enti biasa sigi simpan dalam laci kunci meh... tang kemari laban ia ke gauk ke selipar baru alu di leka ke ia sengapa kunci ku nya tadi...

udah ke tetemu ke kunci, alu nurun ke opis aku.. dulu nganjung kazen ku pulai dulu tadi.. datai ba opis bedau datai magang gak bala... peda jam dah 8:30am.. kenya meh sida enti mr.tan nadai... enti mr.tan bisi 7:30am udah datai ba opis magang urang!!

meda bala bedau datai ka muka opis ko anak ati.. sekali kunci opis pula nadai!!!! kol mummy kunci nya tinggal atas mija tadi... dikeluarka aku ari beg maya ka ngiga kunci kereta tadi.... akaiiiidaiiii.... nama meh penyadi neh.. alu nuduk kediri aku ba sepiak kereta... kapa ku ka nikal baru... mud angat ngiga kunci kereta agi bedau lenyau...

huhuhuhu... black monday!! nya meh bala sama keja ditu mesan aku anang bejegau saritu, enggai ke aku ka lenyau ko sida! arap ke saritu bejalai enggau meruan... amen!

No comments:

Post a Comment