Tuesday, March 3, 2009

meeting baru???

akai.. meeting baru piak? heheeh.... 02/03/2009 aku ngangau ke bala kaban ke bukai datai meeting... lalu berandau ke masalah ke bisi nyadi... mayuh gak hal bukai ke dibincang ke kami... ehem... mangah ndar gak aku malam tadi asai tu... tang ku jampat2 nyabar diri... ehehheh.. ampun tuanku.... Puji Tuhan... Tuhan bisi datai enggau kami lalu meri kami jalai pemutus setiap masalah kami... Puji Tuhan!

ari kiba.. Fredie... spencer (ex pengerusi) .. spencer (Penasihat)

Hilda (baju pink) ngadu ke bahagian nembiak sekula.. uncle vitus sebagai penyokong.. Monica adalah 'bank' kami... ehehhe.... bendahari daa....

Terry.. music ministry... tension ndar mua nuan cak?? angah aku piak? heheheh


John (cikgu)... Judy (mrs. John)... me... tu maya aku pansut asap tu... ehem.. sori auk... tapi puji Tuhan... semua nya habis ba meja meeting... perasaan ba meja meeting enda dibai keluar...

2 comments:

  1. ngerajin kediri mumui nya meeting..gulum gula batu nya..amat bum!!

    ReplyDelete
  2. haahha.. baka ke nemu aku makai gula batu neh? heheeh.. kena mengurangkan marah ko urang.. ehem...

    ReplyDelete