Friday, March 6, 2009

story best!!

aku ka kunsi enggau semua kita... cerita lawak.. hehehe.. secara ringkas, padat & pendek.. aahha

cerita iya bakatu, demalam aku bisi nerima mesej ari lumur talipon ti nadai dalam list talipon aku... aku pan layan lah... ni nemu bala kaban kah.. ta ngena amat randau ia... nanya ke berita aku.. dini aku.. nama pengawa aku... aku pan alu malas mesej ia meh... ni nemu ambai lama kini mesej.. ehem.. *ngensung*

semalam-malam meh kami duai mesej... mayuh macam cerita dikerandau ke kami duai laban ti lama enda betemu piak ko mesej kami duai... datai ke tengah ari tu.. aku berasai enda nyamai ati.. laban ti alu enda ingat nanya ke nama ia... so aku merani ke diri nanya ia sapa nama ia.. diak ia madah "aku meh tu... indai cantik".. sapa meh indai cantek tok ko ati aku... nda puas ati tanya aku baru ia, ni bagi ia... majak gak ia madah diri ipar aku indai cantek...

nyau pemuas.. kol aku ia.. pemuas ke betusut sama engkakah kami duai iya.. u noe y? SALAH NOMBOR & SALAH URANG!! "endaiiii.. enda bekelala tua piak?" ko ya bejaku... ahahahhahaah... rupanya kami duai "TESAT" semalam-malam tu.. berandau ngemayuh nya tang sebenarnya kami duai enda bekelala pangan diri... hahahaha...

so kena cover malu... "indai cantek" nya alu reload ke aku RM5 kena mayar duit aku ti kena melayan mesej ia ari lemai kemari... ahhahahaa.... sweet memory!!

to indai cantek.. selamat bekelala ari aku... arap ke nuan bisi meda blog aku tu...

2 comments:

  1. uwiiit..jangka saloi sis hahaha tergali ketawa

    ReplyDelete
  2. amat sut sduai nn mang. Pemadu ah. Ang ajO nyadi kes aku mang. No hp urg ndO d kelalO belamO ke tlipun ngacau aku. Nabur ke ceritO tu nyO. Ngasuh ati ku telih belamO mending ke ceritO sut iyO nyO. Tuhan ajO meh nemu sapO iyO. Sob!sob! *siyes tu*

    ReplyDelete