Tuesday, February 17, 2009

arrrrrrrrrrrhhhhhhh!!!

arhhhhhhhhh!! uhuhu!!! aalauuuuuuuu!! ingin ndar asai anak ati aku ka nyerauh ditu! tinsin amat gak aku enti mr.tan (bis boss) ari kuching datai... semua utai enda ulih magang.. ragak enda tauk... ngular enda tauk.. online pan enda tauk.... tu pan semadi ia keluar aku curi2 online... wat the #**%#$%%*& hahahah *isk nemu nyebut jaku jai aku piak*....


sekumbang dua kumbang, secupak dua cupak mr.tan ke bisi ditu.. kami ditu pan mereti magang... enti biasa ya... sigi bersi mija ke ndur aku gawa... file semua dalam cabinet... tray "in" & KIV penuh belama nya... betimbun... kadang tinggi ari aku ke duduk... tang tray untuk dokumen "out" semampai kosong... hahahhaa.... tang maya mr.tan ke bisi ditu.. tekalih magang utai nya... laban ke "mereti" tray ulih dokumen "in" & KIV kosong arh... tray "out" ke penuh.. *mereti ndar kowh*... mija aku penuh meh laban file.... cukup mereti... *kentut*

aku pan nyadi imun ba opis.. ka meh aku ngacau urang... tatau meh anak ati ka beduan urang... ka rauh-rauh belagu... tang nya meh.. nda alah gak tudah aku disipak mr.tan.. hahaha... free2 gak aku nerima "kata-kata cinta" mr.tan legi.. sapa pedis?

ok lah.. berumban tu.. nggai ke mr.tan datai legi... so pesan aku nuju MANG RAUP... i mesh u all arh.. mesh mesh arh... mesh ko mansai arh... and.. pesan nuju MANG KERANDANG & MANG BINTANG ATI... seduai anang udu jenayah ba ruai aku tu... enggai ke seduai dibedil aku legi... aku lembau ndar ka mantai ke bedil aku dalam store nyin.... *nunjuk ke store*.. kala saloi ka begeng enggau aku.... anang mancal seduai *ngijap ke mata gik saloi*....

mupuk aku... *nyintal kain alu duduk mipik... akaiiidaii. mereti ndar kowh*

1 comment:

  1. imun ku* makai sirih enggau daun naga*..badu ku bejegau..sesei aja ku ditu..

    ReplyDelete