Thursday, February 12, 2009

Bosan!!!!

Benci!! meluat!!! menyampah!!! &%$#%*#(%$!!! nama kebuah? laban ku bisi bulih kaban ke cukup MANAH!!!!!!!

di depan aku ukai main gik ya.. sema jaku enti aku ngasuh ia ngelap kasuh aku ka meh ya!!!!
di belakang aku makai aku ia!!!! kurang asam jawa ndar urang bakanya!!!! rindu begulai bekaban enggau aku bisi kebuah aja... untuk kepentingan ia aja!!! maya udah nadai utai ka ulih ia ba aku.. terus dibuai aku!!!!

untukmu SAHABAT..... nuan ukai kaban ti keterubah ditemu aku... lalu nuan mega ukai kaban ti keterubah mengkhianati aku... anang nuan tekenyit nyema suatu ari nuan sedar aku udah jauh ari nuan...laban... aku udah stat ngenyauh kediri ari nuan secara perlahan... terima kasih laban ka bekaban enggau aku, taja ukai enggau niat ke ikhlas!!!! nda ibuh nuan madah ke aku niat nuan ti ka bekaban enggau aku.. Tuhan udah madah ke aku... God Bless You!!!

*seorang sahabat bukan lagi sahabat apabila sudah pandai mengkhianati kita... dan seorang sahabat bukan lagi sahabat apabila sudah bosan bebicara dengan kitai.. dan seorang sahabat bukan lagi sahabat apabila sengaja menutup mata untuk tidak melihat kehadiran kita di depan dia*

3 comments:

  1. puuu.....balat mai sebana nuan mumuiii....

    ReplyDelete
  2. ahhaahah*lelekik ketawa* sigi baka sebana maya ke darurat... ahahha

    ReplyDelete
  3. ehem..enda urang nemu politik tua neh mumuii..enti enda bekeya..enda tacuh enda keroh ga ai hehehe..oops *imun ku*makai daun sirih..

    ReplyDelete